Reisdag 19 - Safari Yala national park

12 augustus 2018 - Tissamaharama, Sri Lanka

Gisteravond hadden we heel gezellig en lekker gegeten met Sarath. Lekker bier gedronken en Mojito gedronken. Toen snel slapen...want

Vandaag moesten we om 5.00 uur opstaan omdat we om 5.30 uur werden opgehaald door de jeep voor de safari. Bij de lobby staan 4 onbijtboxen klaar en water. Het was nog n klein stukje rijden tot het park. Ondanks het vroege uur staan er al heel veel jeeps bij de ingang. We rijden het park in. We zien aapjes, buffels, krokodillen, een vos, hazen, eekhoorns, herten en een olifant. De natuur is mooi maar het is ook heel warm, stoffig en toeristisch. En de indrukwekkende dieren zoals olifanten en krokodillen hebben we al gezien en van veel dichterbij 😬 We zijn verwend....

Na ongeveer 4 uur komen we terug in het hotel. We zwemmen, lezen en relaxen. We zijn moe en langzaam klaar om naar huis te gaan en iedereen te knuffelen die we gemist hebben. 😍

Op het einde van de middag ga ik nog een biertje drinken met Sarath. Dan eten we op verzoek van Sam bij een lokale tent iets. Wat n verschil in prijs. We betalen €6 euro voor ons drietjes voor hoppers, roti en curry met drinken. Gisteren waren we € 60 kwijt.

Nu nog ff relaxen en morgen gaan we via Fort Galle naar Colombo voor onze allerlaatste nacht in dit prachtige land.

1. Denise:
    12 augustus 2018
    Super!!!!!
  2. Omi en Opi:
    12 augustus 2018
    Wij missen jullie ook. Overmorgen zien we elkaar weer. Dan hebben we een hoop knuffels!!!
  3. Valentijn en Yvonne:
    13 augustus 2018
    Wat een prachtige reis met mooie herinneringen. Echt top!!
    Goede terug reis 😘😘
  4. Anouk:
    13 augustus 2018
    so hey dat was een reis om nooit te vergeten; super stoer samen met je mannen heb je dit gedaan.
    tot snel en een goede terug reis. Lof joe xx