Reisdag 21 - De vlucht naar huis

14 augustus 2018 - Colombo, Sri Lanka

Om 5.15 uur gaat de wekker nadat we met zn 3-en in n tweepersoonsbed hebben geslapen. Het kost ff moeite om op gang te komen. Dan gaan we naar het vliegveld. We nemen afscheid van Sarath. Hij voelt voor ons alledrie heel vertrouwd na 19 dagen samen optrekken. Hopelijk krijgt hij leuke nieuwe klanten morgen.

En nu zitten we te wachten voordat we kunnen boarden. Eerst naar Dubai dan naar Düsseldorf waar we vanavond rond 19.00 uur Nederlandse tijd hopelijk aankomen. En dan kunnen we jullie allemaal knuffelen 😍

Of zoals Tim het zei: als ik papa, opi, omi en oma zie dan ga ik ze doodknuffelen 😉 dus bereid jullie maar voor. En jij ook Rich ❤

1. Lotta & Roger:
    14 augustus 2018
    We hebben met veel plezier jullie belevenissen gevolgd en foto's bekeken. Wat een prachtig land! Mooie herinneringen! Voor nu: een veilige reis terug en veel knuffelplezier bij het thuiskomen!
  2. Valentijn en Yvonne:
    14 augustus 2018
    Was heerlijk meegenieten en Valentijn en ik komen graag knuffelen ❤️ Goede terug reis.
  3. Daniëlle:
    14 augustus 2018
    Lieve Juut, Tim en Sam, een hele goede reis terug! Heb genoten van jullie verslagen, maar wil ze graag live horen. Blij als jullie weer thuis zijn. 😘
  4. Tjitte:
    Welcome back sjatties! Was leuk om te lezen. Grusse uit Oostenrijk
  5. Edith:
    15 augustus 2018
    Ik kreeg de link net pas van Anouk, super leuk om al die verhalen te lezen. En wat een prachtige foto's. Jullie hebben heel wat beleefd. Tot maandag! x Edith