Reisdag 10 - Op weg naar Kandy

3 augustus 2018 - Kandy, Sri Lanka

Na het ontbijt verlaten we ons Arabische paleis en vertrekken we naar Kandy. Het is een lange rit. Eerst moeten we weer een heel stuk terug rijden door het platte droge saaie landschap voordat we richting Kandy kunnen.

Hoe langer we onderweg zijn hoe interessanter, groener, heuvelachtiger en dus mooier het landschap weer wordt. Vandaag rijden we door het hart van Sri Lanka. Het is druk op de weg en we passeren veel drukke stadjes en dorpen.

Onderweg lunchen we ergens. Ook stoppen we bij een kruidentuin. Daar krijgen Sam en ik een heerlijke rug- en armmassage. Daarna stoppen we tot ongenoegen van de jongens nog bij één van de grootste Hindoe tempels van het land. Heel mooi en kleurrijk.

De jongens hangen, slapen en luisteren muziek op hun telefoon. Niet de meest interessante dag helaas, maar wel nodig om in een ander deel van het land te komen. Rond 18 uur komen we aan in t hotel dat op de heuvel ligt met uitzicht op Kandy. De kamer is weer groot en luxe. De badkamer heeft zelfs een jacuzzi dus Tim en ik willen er meteen in duiken. Helaas lekt het dus we gaan maar 'gewoon' onder de stort douche. Daarna lekker eten met n biertje erbij en we spelen een paar potjes kaarten. Nu nog ff relaxen op bed en dan gaan we slapen, want morgen staat er weer veel op het programma 😁 het belangrijkste... Tim's verjaardag ❤

1. Valentijn en Yvonne:
    4 augustus 2018
    Gefeliciteerd Tim!! Bijzondere plek om jarig te zijn en om nooit te vergeten. Hier broerd van de locale wijn op Kreta. Proosten doen we graag over als jullie terug zijn.
    Geniet ❤️
  2. Valentijn en Yvonne: