Reisdag 14 - Ella

7 augustus 2018 - Ella, Sri Lanka

Vanmorgen heerlijk met hoppers, en verse fruitsapjes gegeten uitkijkend op Ella's rock. De temperatuur is hier heerlijk. Een stukje koeler maar vooral minder vochtig dan in de andere regio's waar we waren.

Toen werden de heuvel afgebracht door t busje vh hotel. Super steile helling. Daar stond Sarath klaar. We moesten een klein stukje rijden en parkeerden. Toen begon de wandeling nasr little Adam's peak. Via een stoffig pad en veel trappen beklommen we de berg. Sam had geen zin en bleef ergens halverwege in de schaduw achter. Het was geen zware wandeling en minder avontuurlijk dan we hoopten maar het uitzicht was geweldig.

Daarna gingen we terug naar de auto pakten de lunchpakketten die we van het hotel hadden mee gekregen en liepen we de andere kant op het bos in. Na een leuke route bereikten we de nine arches bridge. Een treinviaducht van 9 bogen. Daar hebben we wat rond gelopen, lekker in de schaduw geluncht, kokosnoot gedronken en 2 treinen zien langs komen. Toen zijn we weer terug geklauterd. Het was zo'n 34 graden dus lekker zweten, maar volgens mij is t nog steeds koeler dan in Nederland. 😬

Rond 14 uur waren we weer terug in het hotel om lekker te zwemmen en relaxen. Zometeen ff borrelen en om 20.00 uur gaan we in het stadje wat eten. Een heerlijke dag met inspanning en ontspanning 😃

1. Omi en Opi:
    7 augustus 2018
    klopt hier nu 34,6 graden C. in de schaduw. Niet lekker maar komende week wordt het koeler. Ziet er mooi uit daar in Sri Lanka. Ook nog maar lekker genieten van de 2-de helft!!!
  2. Juut:
    7 augustus 2018
    Wij wachten met terugkomen totdat het afgekoeld is 😉