Reisdag 15 - Naar Kitulgala

8 augustus 2018 - Kitulgala, Sri Lanka

Gisteravond kreeg Sam helaas last van zijn buik/darmen. Ik voelde ook al iets borrelen maar negeerde het. Dat lukte tot de nacht. Toen begon de diaree en overgeven.

En nu gaat Sam verder. Ik had inderdaad gisteren avond last van mijn maag en darmen en was dus niet meegegaan uit eten omdat ik liever eventjes in het hotel wou blijven. Ik had die nacht best wel oké geslapen maar toen we in de auto zaten onderweg naar het volgende hotel moest ik overgeven.🤮🇸🇴
Gelukkig heb ik daarna niet nog een keer hoeven te overgeven.
Nu zitten we bij het hotel , voel me iets beter nu maar nog steeds een vervelend gevoel in mij maar en heb geen diaree meer.💩

Dit is Judith weer. Vandaag veranderde het landschap tijdens de rit van groene bergen naar plat droog landschap. Onderweg stopyen we nog bij een mooie waterval. Maar we waren allemaal moe. Na 3,5 uur kwamen we aan in ons nieuwe hotel. Na wat onduidelijkheid over onze kamer konden we erin. Prima kamer zonder luxe met n mega badkamer doe heel eenvoudig is, wel half open zoals op de camping.

We lunchen iets simpels voor Sam en mij om te kijken hoe we reageren. Dan gaan Sam en ik de zee in. Er zijn enorme golven. De rest vd middag relaxen we. Dan eten we. Inmiddels hebben we honger. S middags regent het. De eerste echte bui hier in Sri Lanka Dan duiken Tim en Sam met de buurkinderen in het donker nog ff het zwembad in. Straks lekker slapen en morgen surfles 🏄‍♀️

1. Valentijn en Yvonne:
    9 augustus 2018
    Klinkt prachtig daar. Gelukkig jullie maag weer rustig.
    Veel plezier met surfen ❤️